Nový rok 2025 – nová príležitosť investovať do vzdelávania a rozvoja ľudí vo firme!
Prečo čakať? Vzdelávanie je najlepšia investícia do budúcnosti vašej spoločnosti!
Toto školenie je komplexnou príležitosťou, ako posunúť úroveň zákazníckej starostlivosti vo firme na novú úroveň. Spája v sebe techniky vytvárania dlhodobého dôverného vzťahu, strategické ponúkanie doplnkových či vyšších kategórií produktov (cross-sell, up-sell), ako aj profesionálne zvládanie nepríjemných či konfliktných situácií. V konečnom dôsledku vybudujete firmu, ktorá nielen získava nových zákazníkov, ale taktiež si udržiava výnimočne lojálnu komunitu stálych klientov, ktorí ochotne šíria dobré meno vašej značky.
Rozhodnite sa pre kvalitné vzdelávanie v oblasti komunikácie s existujúcimi zákazníkmi. Uvidíte, že výsledkom bude nielen hmatateľný rast výnosov, ale aj pevnejšie vzťahy s tými, ktorí už dôveru vo vašu spoločnosť prejavili. Zákazník je na prvom mieste – a spoločnosť, ktorá to vie dokázať v praxi, má pred sebou stabilnú a úspešnú budúcnosť.
Riadne prepracovaný zákaznícky servis je kľúčovým prvkom dlhodobého úspechu každej spoločnosti. Jeho cieľom je nielen uspokojiť potreby existujúcich zákazníkov, ale zároveň ich motivovať k opakovanému nákupu a k pozitívnej propagácii firmy vo svojom okolí. Aby sme tento cieľ dosiahli, je nevyhnutné, aby každý člen tímu chápal, že zákazník by mal byť vždy na prvom mieste. Popritom je však dôležité nenásilne a strategicky uplatňovať techniky cross-sellu a up-sellu, rovnako ako vedieť profesionálne vyriešiť akékoľvek námietky či náročné situácie.